čtvrtek 22. března 2012

chystám se ku čtení....

Protože pořád od někoho sháním tipy na dobrou četbu, napadlo mne, že třeba je na tom někdo podobně a je možné, že svým výběrem někoho inspiruju...
Nečetla jsem tedy zatím ani jednu z těchto, ale viděla jsem ukázky z děl, recenze atd..tudíž v nejbližší době vyrazím do knihovny a budu serfovat po internetových knihkupectvích...

Brandon Mull-Příběhy z kouzelné obory
Peter S. Beagle-Poklidné a tiché místo
Alžběta Skálová-Pampe a Šinka
Oliver Saks-Antropoložka na Marsu
Jodi Picoultová-Nejsem jako vy
Yoram Yovell-Nepřítel v mém pokoji
C.D.Payne-Neviditelný
Claire Nahmad-Kouzla víl
Lovecraft-Měsíční močál
Lovecraft-Dunwichská hrůza
Isobelle Carmody-Výpravy do neznáma
Timothee de Fombelle-Tobiáš Lolnes
Keeganová Claire-Třetí světlo
Jacobsen Roy-Zázračné dítě
Ollson Linda-Astrid a Veronika
Richard Brautigan-V melounovém cukru
Daniel Micka-Samou láskou člověka sníst
Nina Kokejl-Hedvábínka
Amitav Ghosh-Hladový příliv
Peter Murphy-Sezona v pekle
Jonáš Tokarský-Alchymické dítě a jiné povídky
John Irving-Svobodu medvědům
Michel Faber-Fahrenheitova dvojčata
Jonathan Lethem-Sirotci z Brooklynu



Tak to je prosím ochutnávka z mého výběru. Nechte si chutnat.

4 komentáře:

  1. "poklidné a tiché místo" - ta knížka mě bavila, je vtipná :) a "v melounovém cukru", tu jsem zrovna včera četla před spaním t., brautigana jsem (spolu s beatnikama) objevila před deseti lety a pořád ho mám ráda, u mě z jeho knížek vede "potrat: historická romance 1966"

    OdpovědětVymazat
  2. Těším, těším:) Myslím, že jsem už Melounový cukr někdy před lety četla..ale taky si myslím, že člověk se mění a třeba když ji budu číst znova, uvidím v ní něco jiného. Určitě jsem na ni nenarazila znova jen tak náhodou...Historické knížky mě moc nepřitahují..ale podívám se na ni, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. neboj se potratu, on ten název hodně mate ;o) je to o knihovně, kam lidé chodí dávat knihy, které sami napsali, o skladu knih ve skalách a o jedné cestě a jedné lásce ;o) vůbec to není historické...

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to zní ale dost přitažlivě! Sklad knih ve skalách...zkusím ji, díky!:)

    OdpovědětVymazat