pátek 23. prosince 2011

...co ještě?...

Týden dovolené před Vánoci. Co víc si přát? Je poněkud paradoxní, že jsem unavená víc, než když bych chodila do práce. jde mi hlava kolem ze všech těch spěchajících lidí, z těch nekonečných front u pokladen..Čím blíž je ten den "D", tím více se lidé stávají bezohlednějšími, nevšímavými..nasazují ostré lokty v úzkých uličkách, okřikují neposednější děti, šťouchají do sebe nákupními vozíky a ještě jako přídavek vám vystřihnou to nejpovedenější "vánoční" zakabonění, kterého jsou schopni. Šedivé, mokré a špinavé vše okolo. Neustálý kolotoč nákupů, vytírání, myšlenek, poznámkových lístečků se seznamy, přezouvání, převlékání a zase vytírání..a hodina běží, jedna za druhou jako o závod..Přišel mi z Aukra starý betlém. Ano, vyhrála jsem aukci (za 2 Kč), nikdo jej nechtěl. Já si říkala, jak to bude krásné mít vlastní betlém pod stromkem, že si jej dozdobím umělým mechem..jednoduše jsem byla nadšená. Ještě k tomu jsem neustále přihazovala a přihazovala na nostalgické "andělské zvonění". Přestože se cena vyhoupla poněkud vysoko, nedala jsem se odradit v záchvatu vánoční melancholie a cinkátko jsem vyhrála. Bohužel, Vánoce jsou zítra a zvonění nedorazilo. A je po nostalgii. Za to ovšem mi pošťák přivezl ráno obří krabici. Dle adresy odesílatele jsem v balíku rozpoznala betlém. BOŽE! Ten ale asi bude veliký! Z balíku se sypou pyliny a já se marně odhodlávám jej rozbalit. Ještě chvíli počkám, třeba mě napadne, kam bych jej eventuelně mohla v našem přeplněném bytě umístit. Zatím si tak nějak tajně myslím, že se nevejde vůbec nikam a pod stromek teprve ne. Možná jej pak vyfotím a přidám sem. Tady se vejde určitě.
Tak se všichni můžem uhnat, duši vypustit kvůli tomu jednomu dni. Spěcháme, abychom se mohli zastavit. A bude po všem. Nevím, budu pak z toho mít dobrý pocit? Nedala jsem někomu málo? Nezapomněla jsem někomu napsat? Zasloužím si tolik dárků? A proč se někdo neozval?Prosím...radši všechny city a emoce stranou. Tohle dostačuje.
Přeji všem hlavně klidné Vánoce!
..tak tady je..

Žádné komentáře:

Okomentovat