čtvrtek 29. prosince 2011

Útěk k Alence

Dnes jsem, již potřetí, viděla film "Phoebe v říši divů".. Je nádherný, každou chvíli mě přebíhalo mrazení, přestože jej už znám.. Je o malé devítileté holčičce, která je trochu "jiná". O úžasné učitelce, která jí díky divadlu dá naději...
Když je někdo jiný, neznamená to, že je špatný. Důležité je se na sebe podívat, vidět tu odlišnost, uvědomit si ji. A pak se můžete začít mít rád. Pak to jde.
Útěk k Alence...
(Film nemá dobrá recenze, spiše horší, hodnocen jako nudný, představitelka hlavní role sice okouzlující a nadaná, ale ve filmu rozmazlená k zbláznění...a pod.. Já se s recenzenty vůbec neztotožňuji, naopak. Podle mě to byl nádherný film, jde o to umět koukat. Jde o to vcítit se, pozorovat, poslouchat...přiznávám, že jsem i brečela. Asi jsem přecitlivělá, nebo se vciťuji až moc, nebo jednoduše ten film byl tak dobrý)

Žádné komentáře:

Okomentovat